Hirdetés

A Pókember: Nincs hazaút miatt kellett változtatni a Morbius egyes jelenetein

|

A Morbius rendezője, Daniel Espinosa nyilatkozott kicsit a film kulisszáiról.

Hirdetés

Március 31-én került a magyar mozikba a Sony Pictures legújabb saját Pókember-univerzumos filmje, a Morbius, amelyben a hálószövő világának egyik széles körben ismert karaktere, Dr. Michael Morbius kapta a főszerepet. Bár a film nem teljesít rosszul a mozikban, a kritikusoknál már annál inkább, még szerintünk is tragikus lett, és elmondtuk írott formában, valamint videóban is összefoglaltuk, hogy mi a baj vele.

A Sony-t persze ez nem akadályozza abban, hogy építgesse a saját kis terveit, amihez hozzájárultak a Morbius stáblistás jelenetei is. 

Hirdetés

Daniel Espinosa, a Morbius rendezője nemrég az Uproxx-nak nyilatkozva árulta el, hogyan hatott a Pókember: Nincs hazaút ezekre a bónuszjelenetekre. Innentől spoileresen folytatjuk! 

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Miután a sztori befejeződik, megjelenik a Michael Keaton által játszott Adrian Toomes, azaz Keselyű (akit utoljára a Pókember: Hazatérésben láthattunk) és a Nincs hazaút multiverzumos kavarásának köszönhetően átkerül az MCU-ból ide, hogy nem sokkal később találkozzon Morbiusszal. Mivel Keaton szerepelt a trailerekben, viszont a filmben csak a stáblista közben tűnik fel, az Uproxx munkatársa arra gondolt, hogy talán a Nincs hazaút miatt kellett változtatni bizonyos dolgokon, hogy azok illeszkedjenek Tom Holland filmjéhez. Espinosa a következőket válaszolta: 

"Igen. Pontosan. Az első dolog, ami történt, az Michael Keaton beszervezése volt, mert eleve terveztünk vele. De aztán, amikor megjelent a Pókember: Nincs hazaút, azt mondták: »Így néznek ki a vizuális effektek.« Aztán az ötlet, hogy csak találkozzon vele abban az univerzumban, túl bonyolultnak tűnt, és akkor a végére tettük. [...] Össze kellett illesztenünk őket. Nem tudtam, hogy az átkerülés hogyan fog kinézni, [a repedés az égen] nem volt megcsinálva, eredetileg nem létezett, szóval ott volt ez a sok apró dolog, amivel foglalkoznunk kellett."

Nektek hogy tetszett a Morbius, és mit szóltok a stáblistás jelenetekhez?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)