Hirdetés

Elképesztően nagyot ment a Disney+ már az első napon

|

A siker részben a The Mandaloriannak köszönhető, amire a megjelenése napján 2 millió ember volt kíváncsi.

Hirdetés

Sejthető volt, hogy a Disney új streaming szolgáltatása nagyot domborít majd, hiszen a fél filmipar a cégóriás kezében van, ezzel pedig egy nagyon széles kínálatot tudott felmutatni már a legelső napon. Ez a számokban is meglátszik, amik az alapvetően sem szerénykedő becsléseket is felülmúlták, és ezzel egyelőre úgy tűnik, hogy sikeresen vette fel a kesztyűt a konkurenciával.

Hirdetés

Az Apptopia jelentése szerint a megjelenést követő 24 órában 3,2 millióan töltötték le a Disney+-t, ezzel az App Store legkeresettebb alkalmazásává vált. A Disney nem sokkal ezután megosztotta az első napos előfizetői adatokat, melyek szerint 10 millió fölött jár az előfizetők száma, ami nem kis mértékben köszönhető a The Mandaloriannek, melyre 2 millió ember kattintott a megjelenés napján. Az előzetes becslések 10 és 18 millió közé tették a szolgáltatás előfizetőinek számát az első évben, viszont egy ilyen dinamikus nyitás után azt mondhatjuk, hogy igencsak elszámolták magukat a szakemberek. 

A Disney+ előnye a többi szolgáltatással szemben, hogy tökéletes időben jelent meg, és ezt egy remekül ütemezett marketingkampánnyal is sikerült megtámogatni. A cég azt is elmondta, hogy legközelebb csak a negyedéves pénzügyi jelentésben osztanak meg előfizetői számokat, így további hivatalos adatokat csak jövőre tudunk meg.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)