Ebben az évben sem valószínű, hogy alább hagy a különböző streamingszolgáltatók közötti verseny, amiben még mindig a Netflixet üldözik a többiek (aki egyébként elképesztő filmfelhozatallal erősít éppen). A Disney+ nagyot lépett előre ebben a háborúban, rendkívül erősen zárva az év végét, aminek köszönhetően legújabb pénzügyi jelentésében arról számolhatott be a cég, hogy a 2021-es naptári év végére 129,8 millió előfizetője lett a többek között Star Wars és Marvel tartalmak otthonául szolgáló platformnak.
Ezt az utolsó negyedévben megszerzett 11,8 millió új ügyfélnek köszönhetik, ami majdnem hatszoros növekedés volt a júliustól szeptemberig tartó időszakhoz képest, amikor csak kétmillióval sikerült növelni a Disney+ közönségét.
A feliratkozóbázis tagjai közül egyébként 42,9 millióan használják a szolgáltatást az USA-ból, az egyensúly pedig még inkább a világ más tájai felé tolódhat el, amikor idén nyáron Magyarországra és negyvenegy másik országba érkezik meg a streaming platform.
A riválisokkal szemben is kifejezetten jól áll egyébként a Disney+, a 222 milliós táborral bíró Netflix mögött stabil második, a vele nagyjából egyszerre induló AppleTV+-t sokszorosan lekörözte (ők 20 millió előfizetőig jutottak), a tartalomgyártás nagyágyújának számító HBO-t pedig szintén a visszapillantóban nézheti (a szintén hamarosan terjeszkedő platformra 73,8 millióan iratkoztak fel).
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Ami pedig az új tartalmakat illeti, gyakorlatilag mindenből még többre számíthatunk, ami eddig csábítóvá tette a Disney+ kínálatát, és komoly növekedést hozott 2021 végén: a Book of Boba Fett után 2022-ben az Obi-Wan sorozattal, az Andorral, és sok mással folytatódik a Star Wars szériák egyre hosszabb sora, a Sólyomszem sarkában pedig olyan sorozatok érkeznek, mint a nagy érdeklődésre számot tartó Moon Knight, a Secret Invasion, vagy épp a She-Hulk. A mozis megjelenéseik streaming bemutatója pedig már tényleg csak hab a tortán.