Hirdetés

Az Unreal Engine varázsolta a The Mandalorian sorozat látványvilágát

|

Ha azt hittétek, hogy az Epic féle Unreal Engine-t csak videojátékokhoz használják, akkor bizony hatalmasat tévedtetek.

Hirdetés

Még 1975-ben alapította meg George Lucas az Industrial Light & Magicet, ami azóta a Lucasfilm összes mozijának látványvilágért felelős. A vizuális effektekkel foglalkozó cég nemrég közzétett egy videót, amelyben a The Mandalorian munkálatairól mesélnek egy keveset. Azt is elárulják nekünk a szóban forgó anyagban, hogy milyen technológiával készültek el a sorozat gyönyörű tájai, látványos helyszínei. 

Kiderült, hogy az Epic Games-féle Unreal Engine-nel készültek el a The Mandalorian szettjei, a szakemberek szerint pedig az elsősorban videojátékokhoz használt grafikus motor teljesen átírta azt, ahogyan eddig a zöld hátteres felvételeket elképzeltük.

A technológia azért formabontó, mert a sima zöld hátteres megoldással szemben az Unreal Engine által életre keltett környezetet hatalmas LED kijelzőkön már a felvétel helyszínen ki tudták vetíteni, tehát élőben látható volt, hogyan is fest majd a kész anyagon az adott jelenet. Ez értelemszerűen a színészeknek is rengeteget segített, hiszen nem kellett kizárólag a képzeletükre hagyatkozniuk, mikor bele akarták élni magukat egy zöld háttér előtt rögzített jelenetbe. 

Elég hosszú út vezetett idáig onnantól kezdve, hogy évtizedekkel ezelőtt még kézzel festett háttereket használtak a filmkészítők, abba pedig belegondolni is szédítő, pár év múlva hol tarthat majd a jelenlegi technológia. 

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)