Gyilkos baktériumot neveztek el Keanu Reevesről

|

Wickes kedvükben voltak a német kutatók.

Keanu Reeves neve több, általa megformált szereppel is összeforrt, az utóbbi években azonban már inkább John Wick ugrik be róla a rajongóknak, mint Neo. Így lehettek ezzel a könnyen megjegyezhető és rövidke nevű Leibniz-Institut für Naturstoff-Forschung und Infektionsbiologie Hans-Knöll-Institut kutatói is, akik egy újonnan felfedezett baktériumfajtát neveztek el a színészről - írja a Gamespot.

A mikroorganizmus rendkívül hatékonyan képes elpusztítani különféle, betegségeket okozó gombákat, amelyek az embereket is képesek lehetnek megfertőzni. A baktériumot Keanumycinnek nevezték el.

"Ezek a lipopeptidek olyan hatékonyan gyilkolnak, hogy Keanu Reevesről neveztük el őket, mivel ő is rendkívül halálos a szerepeiben"

- magyarázta Sebastian Götze kutató.

A tudósok szerint a Keanumycineket a jövőben a mérgező vegyszereket tartalmazó növényvédő szerek helyett vethetik be, de a gyógyászatban is megpróbálkoznak majd a használatukkal. A szakemberek rámutattak, hogy az embereket támadó gombás fertőzésekkel szemben csupán néhány vegyületet lehet hatékonyan alkalmazni, ezen most az új baktériumok felfedezése változtathat.

A kutatásról a Journal of the American Chemical Society című szakfolyóiratban számoltak be. Ami pedig Keanu Reevest illeti, a rajongóknak már csak március 24-ig kell kibírniuk, ekkor érkezik ugyanis a John Wick: Chapter 4.

Mi csak azt nem értjük, hogy a gombákra nézve halálos baktériumot miért nem Pedro Pascalról nevezték el?!?

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)