Hirdetés

Los Angeles belvárosában elevenedett meg a Squid Game

|

A helyek is kipróbálhatták a koreai sorozat játékait.

Hirdetés

Hatalmas siker a Netflix koreai sorozata, a Squid Game, ami a platform valaha volt legnagyobb nézettségét generálta. Ennek fényében nem is meglepő, hogy a streaming szolgáltató a létező összes bőrt szeretné lehúzni a produkcióról.

A Nyerd meg az életed egyébként másoknak is nagyon megérte, a Vans például elképesztő, 7800%-os növekedést tapasztalt a fehér slip-on cipőik piacán, miközben a boohooMAN 170%-kal több piros melegítő cuccot ad el.

Hirdetés

A Netflix most halloweeni meglepetésként elvitte a játékot Los Angelesbe, ott is a város Koreatown névre hallgató részébe, hogy a legbátrabbak kipróbálhassák magukat a gyerekjátékokban. Természetesen előkerült a törökmézes kihívás és a red light, green light sem maradhatott el.

A Netflix odafigyelt, hogy mindenki valamilyen szuvenírrel távozzon a helyszínről, ahol a sorozatból ismert ágyak, falfestések, játékok, regisztrációs folyamat és még sok más elem látható és kipróbálható volt. Az eseményt természetesen ugyan olyan személyzet irányította mint a műsorban. Ha te is szereted a sorozatot, ezekre a figurákra mindenképp érdemes odafigyelned.

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

Ha esetleg szeretnétek még hasonló sorozatokat nézni, mint a Squid Game, érdemes belekukkantanotok ebbe az ajánlóba:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)