Hirdetés

Mindenki nyugodjon le, James Cameron nem hal éhen, őrületes bevételnél tart már az Avatar 2

|

Most már biztos, hogy a marketingköltségeket beleszámolva is nyereséges az Avatar: A víz útja.

Hirdetés

Nem teljesített optimálisan az Avatar: A víz útja az első hétvégén, de azért nem kell sajnálni James Cameront - írtuk másfél hete. Nos, nagyon úgy tűnik, hogy tényleg nem kell: 

A film átlépte az egymilliárd dolláros bevételt világszerte, azaz szinte biztos, hogy nyereséges lesz.

Azért "szinte" biztos, mert bár a film 350 millió dollárból készült el, ebben nincsenek benne a marketingköltségek. Maga Cameron mondta, hogy a mozitörténelem egyik legerősebb nézettségét kell produkálnia, hogy egyáltalán megtérüljön. Bár az elemzők nem voltak elégedettek az első hétvégi 435 millióval - ebből csak 134-et termelt Észak-Amerikában a film -, a rendezőnek most már nem kell aggódnia.

Hirdetés

Idén egyébként egy film sem érte el ilyen gyorsan az egymilliárdos határt. Segített az is, hogy bemutatták Kínában is - ez a nagyobb filmek közül idén egyedül a Jurassic World harmadik részének sikerült -, így ebből az összegből 700 milliót tesz ki a nemzetközi jegypénztárak bevétele.

Kritikusunk üzeni, hogy mindenképp nézzétek meg, és ezt megindokolja videóban is. Ha azonban a feliratos változatra ültök be, készüljetek fel a világ második legidegesítőbb betűtípusára.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)