Léteznek filmesek, akiknek annyira markáns és egyedi a stílusuk (most ne nyissunk vitát arról, hogy az a stílus mennyiben járul hozzá a filmművészet gazdagodásához), hogy kis túlzással már néhány képkocka elég a beazonosításuk, de egy-két jelenet után garantáltan felismerjük a kezük nyomát. Ilyen Wes Anderson, és bizony ilyen az 1995-ös Bad Boys-zal befutott Michael Bay is, noha egészen máshol foglalnak helyet a rendezők spektrumán.
Ha nem tüntetik fel a rendező személyét, akkor is könnyedén rájöttem volna, hogy ő áll a Jake Gyllenhaal (Pókember: Idegenben, Éjjeli féreg, Túl a barátságon és a lista még hosszan folytatható), valamint Yahya Abdul-Mateen II (Mátrix: Feltámadások, Kampókéz, Aquaman) és Eiza Gonzáles (Godzilla Kong ellen) nevével reklámozott Ambulance mögött.
Miután kevés híján a földbe állította a Transformers franchise-t a botrányosan rossz Transformers: Az utolsó lovaggal, majd a Netflixnél is felsült a nem sokkal jobb Hatan az alvilágból (6 Underground) című filmmel, Michael Bay a Universal Picturesnél kötött ki, hogy leforgasson egy akció-thrillert egy félresikerült bankrablásról.
A háborús veterán Will Sharpnak (Yahya Abdul-Mateen II) sürgősen össze kell szednie 231 ezer dollárt a felesége műtétjére. Kétségbeesésében fogadott testvéréhez, Dannyhez (Jake Gyllenhaal) fordul, aki ahelyett, hogy kisegíteni, ráveszi, hogy rámoljon ki vele egy bankot. De a 32 milliós zsákmány nehezebben adja magát, a tervbe hiba csúszik, és emiatt nem sokkal később egy mentőautóban találják magukat a rendőrség elől menekülve, túszként magukkal vonszolva egy sebesült rendőrtisztet és az őt életben tartó mentőorvost.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Nem hagy nyugodni az érzés, hogy az előzetes szinte mindent megmutatott már a filmből, aminek csak a moziban kellett volna kiderülnie, de nem akarok elhamarkodottan ítélni. A 2005-os dán Ambulancen amerikai adaptációja február 18-án kerül a mozikba. A magyarországi premierről egyelőre nincs információnk.