Hirdetés

Soul Calibur IV - Teszt

|

Megérkezett az újabb hentes Soul Calibur epizód. A számtalan rengő mellű karakteren felül pár újdonsággal is megörvendezteti a rajongókat. És azzal, hogy oda... tesz.

Hirdetés

A Soul Calibur sorozatot senkinek sem kell bemutatni, hiszen a Tekken és a Dead Or Alive mellett az egyedüli, mely minőségben, mellméretben és szépségben labdába rúghat mellettük. Noha eddig csak a DOA sorozatra volt jellemző az óriási hidroglóbusz méretű mellek lengtetése, a jelenlegi SC epizód is felnőtt már a feladathoz, szóval azok is élvezni fogják, akik nem a gombok nyomogatása miatt vásárolták meg a játékot.

 

Az újdonság varázsa

Az újítások sora azért ezúttal sem maradhatott el, szerencsére van is pár, ami egész használható. Először is tökéletesítették a Soul Gauge-t. Minél több ütést viszünk be ellenfelünk májára, vagy emlőire (ha van neki), annál jobban fogy a Soul Meter-e, a miénk pedig annál fickósabb állapotba kerül, ezzel is egyre erősebbeket sebezve a másikon. Ha sikerült emellé még a három pajzsfelület, azaz a három lehetséges támadási pozíció (alsó, közép és magas) mindegyikét levernünk és Soul Crush állapotba hoznunk az ellenfelet, akkor mind a négy gomb megnyomásával kivégezhetjük az ellenfelet. Ez egy pofás animáció, mely nem érhető el másként nyilvánvalóan, ahol is azt vizualizálhatjuk, hogy széthentelődik az ellenfél. Fogjátok fel egyfajta fatality-ként a Mortal Kombatból ismerve.


Elő a cicikkel!

A karakter generálás rész is jóra sikeredett, szinte már SIMS-be illő módon cicomázhatjuk kedvencünket, vagy éppen teljesen nulláról is kreálható buxa is és pasmag is, így a harcstíluson kívül gyakorlatilag teljesen új szereplőket is alkothattok. Eszméletlen sok fegyvert, kalapot, cipőt, mindenfélét lehet próbálgatni, persze gyanítom mindenki úgyis a legkevesebb, de feszülős ruhát fogja választani. Yoda és Darth Vader mindkét platformon elérhető letölthető anyagként, így nem kell sem az XBOX, sem a PS3 tulajoknak sírógörcsöt kapnia, ha épp az ellentétes konzolon alapból megjelenő karakterrel szeretne lenni.

(S)KILL

 

A kombók és a védekezés majdnem teljesen ugyanolyan maradt, mint az előző részben, bár a skillek egy kicsit befolyásolják ezeket is. Minél többet játszunk egy karakterrel, annál táposabb lesz és annál több skillt képes hordozni, ami nem mindegy nehezebb fokozaton, szükség lesz rájuk.

Summa summarum

 

A grafika szép, gyönyörűek a helyszínek, de mint mondottam úgyis az animáció és a lengő kannák viszik a pálmát, aminek hatására végül is teljesen mindegy, hogy csak esztelenül nyomkodjuk a gombokat, vagy sem. Egy biztos, mindenki jól fog szórakozni a Soul Calibur 4-el, aki egy kicsit is szereti a verekedős játékokat. Itt az új király(nő).

Ami tetszett
Ami nem tetszett
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)