Hirdetés

A Capcom játékai már 80%-ban digitálisan találnak gazdára

|

A kiadó sem volt felkészülve arra, hogy ennyire a digitális értékesítés felé fog tolódni az arány, de örömmel látja a változást.

Hirdetés

Bár a tendencia azt mutatja, hogy egyre többen vásárolnak játékokat digitálisan, világszerte még mindig olyan számottevő a dobozos értékesítés, hogy a Sony pusztán emiatt halasztotta el még egyszer a The Last of Us Part II megjelenését. Több kiadónál is érezhető, hogy próbálja az átállást felgyorsítani, és a Capcomnak is hasonló a célja.

A részvényeseknek tartott meeting során a kiadó elmondta, játékai az elmúlt pénzügyi évben 80%-ban digitálisan fogytak, és ez a növekedés még őket is meglepte, inkább 75%-ra számítottak (az előző, 2018 áprilisa és 2019 márciusa közti pénzügyi évben még csak 53% volt). Ennek hatására még jobban a digitális forgalmazás erősítésére fognak koncentrálni, azzal a céllal, hogy 90%-ra tornázzák fel az arányt. Úgy látják, így több ideig biztosíthatják a tartalmakat, és a világ több pontjára eljuttathatják azokat.

A leírtakból az nem egyértelmű, hogy az összes bevételt nézték (tehát nem csak a teljes játékok eladásait, hanem a DLC-két és más digitális tartalmakét is), vagy pusztán azokat a tartalmakat, amik digitálisan és dobozosan egyaránt elérhetők, de hozzátették, a jelenlegi állapothoz nagyban hozzájárult a Monster Hunter World és kiegészítője, az Iceborne töretlen népszerűsége.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)