Hirdetés

A Doom Eternal mikrotranzakciók nélkül is bankot robbantott

|

A csapat előző termékmenedzserének köszönhetően már tudjuk, hogy az id Software előző lövöldéje mennyit termelt az első 9 hónapjában.

Hirdetés

David Saunderst vagy nem érdekli, hogy milyen információkat tesz közzé, vagy csak szeret felvágni, de akárhogy is a LinkedIn profilján a zászlajára tűzte a Doom Eternal bevételeit. Saunders 2017-től 2020-ig dolgozott az id Software-nél, tehát ott volt az Eternal teljes fejlesztési ciklusa alatt.

Ennek köszönhető, hogy tisztában volt a 450 millió dollárnyi bevételi adattal, amit az Eternal összehozott a megjelenését követő pályafutása első 9 hónapjában.

Hirdetés

Az még önmagában nem kifejezetten meglepő, hogy jól teljesített a játék, mivel a 2016-os Doom reboot nagyon jól sikerült, és tapintható volt az igény a folytatásra. Az igazán izgalmas része a 450 millió dolláros számnak az, hogy ezt a lövölde mindenféle extra monetizáció nélkül termelte ki.

A Doom Eternal alapvetően az egyjátékos élményre épít, és bár van többszereplős része is, de egyáltalán nem azon van a fókusz, és nem is tartalmaz loot ládákat a multiplayer mód, sőt mikrótranzakciókat vagy csatabérleteket sem. Ugyan DLC-ket kapott a játék, de ettől függetlenül elmondhatjuk, hogy nagyon szép eredményt hozott össze úgy, hogy kihagyott mindenféle divatos mai monetizációs megoldást.

Ha a játékipar csak egy-két szereplője felfigyel erre, akkor már elért valamit az id Software ezen a piacon (nyilván persze egyébként is elég sokat elérte az elmúlt évtizedekben, de értitek), ahol a legtöbb AAA szereplő igyekszik mindenhogyan kifacsarni a játékosait.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)