Hirdetés

A Konami tényleg leállította a teljes játékfejlesztői részlegét?

|

Elég komoly pletykák indultak el annak kapcsán, hogy a japán Konami véglegesen kiszáll a játékfejlesztésből, és beszántja az erre szakosodott divízióját. Nem kellett sokáig várni a hivatalos reakcióra.

Hirdetés

Az 1969-ben alapított Konami Corporation olyan szériákkal ajándékozott meg bennünket az elmúlt évtizedekben, mint a Metal Gear Solid, a Pro Evolution Soccer, vagy épp a Silent Hill. A napokban viszont arról lehetett hallani, hogy teljesen kiszállnak a játékfejlesztésből. Egészen pontosan az történt, hogy nemrég a Konami illetékesei bejelentették, felszámolják eddig működő mindhárom gyártási divízióját. 

Ebből sokan arra a következtetésre jutottak, hogy pont kerül a Konami hosszú múltra visszatekint játékfejlesztésének végére, de a japán cég friss közleményéből kiderült, hogy erről szó sincs.

Hirdetés

A Konami vállalati rendszere úgy épült fel, hogy a gyártási divíziók felügyelték a gyártásért felelős részlegeket - utóbbi felelt konkrétan a játékfejlesztésért. Most igazából annyi történik, hogy átalakul a cég szerkezeti struktúrája, kikerülnek az eddig köztes lépcsőfokként funkcionáló divíziók, a játékfejlesztő részleg viszont érintetlen marad.

A Konami épp azt reméli a változtatásoktól, hogy a megváltozott piaci körülményekkel indokolt átalakításnak köszönhetően több és jobb videojátékokat tudnak majd fejleszteni. 

Jogosan merül fel bennetek a kérdés: ez mind szép és jó, de mi van a Silent Hill-lel?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)