Hirdetés

A Sony szerint a minőség rovására mennének a PS Plus-os játékrajtok

|

A vállalat úgy véli, hogy a jelenlegi fejlesztési büdzsékkel nem lenne kifizetődő az exkluzívok első napos premierje az előfizetős katalógusban.

Hirdetés

Május 23-én hivatalosan is elrajtol a megújult PlayStation Plus, amely a Sony válasza lesz az Xbox Game Pass növekvő népszerűségére. Az Európában június 22-től elérhető szolgáltatás több száz PS4-es és PS5-ös címet tesz letölthetővé, a legdrágább csomagja pedig egyéb extrákat is tartogat, köztük időkorlátos próbaverziókkal és a régebbi játékok felhős streamelésével.

Rengetegen örülnének, ha a Microsoft példáját követve a Sony már az első napon elérhetővé tenné az exkluzív címeit az új PS Pluson, ám erre eddig sem volt sok esély, most pedig a vállalat egyik fejese újabb gyomrost vitt be az álmodozóknak.

Hirdetés

Hiroki Totoki, a Sony pénzügyi igazgatója a befektetőknek tartott legutóbbi beszámolón reagált az előfizetős AAA-rajtokat pedzegető felvetésekre, lényegében azt mondva, hogy ezt csak a játékok fejlesztésén való spórolással tartják elképzelhetőnek:

"Tartózkodok attól, hogy a versenytársak stratégiáját kommentáljam. Jelenleg úgy gondolkodunk, hogy megfelelő fejlesztési költségeket és kutatás-fejlesztési befektetéseket rendelünk a minőségi termékekhez, ami hosszú távon a platformot és az üzleti teljesítményt is javítja. Attól tartunk, ha az előfizetéses szolgáltatásban terjesztenénk a PS5-ös AAA-címeket, meglehet, hogy csökkentenünk kellene az ezekre fordított befektetést, ami rontaná a házon belül fejlesztett játékok minőségét. Tehát szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy a megfelelő fejlesztési költségeket áldozzuk arra, hogy szilárd termékeket és címeket vezethessünk be a megfelelő módon."

A Sony tehát továbbra is abban hisz, hogy a hagyományos úton értékesített minőségi játékokon múlik a platform sikere, a vállalattól megszokott (és elvárt) színvonal csökkentésére pedig bizonyára kevés felhasználó mondana igent. Totoki szavai persze nem okozhattak nagy meglepetést, hiszen a Sony Interactive Entertainment elnöke, Jim Ryan már a PS5 rajtja előtt is elmondta, hogy a magas fejlesztési költségek miatt nem terveznek előfizetős játékpremierekkel, márciusban pedig ismét megerősítette az álláspontját.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Ha többet szeretnél tudni az üzleti világról, vagy az IT területén akarsz dolgozni, akkor kövesd a legfontosabb híreket!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)