Hirdetés

Apex Legends - durván bezuhantak a játék bevételei

|

Várható volt, hogy a kezdeti lelkesedés csak ideig-óráig tart, de ilyen visszaesésre valószínűleg senki nem számított, főleg nem a kiadó.

Hirdetés

Az Apex Legends egyik napról a másikra robbant be, és a SuperData piackutató intézet szerint minden idők legjobb free-to-play rajtját produkálta.

Az első néhány nagyon erős hét után viszont jelentősen visszaesett a játékosbázis, a legnagyobb streamerek is elpártoltak a játéktól, így az már koránt sem dominálja a Twitch nézettségi listáját. A SuperData elemzői szerint áprilisban már csak 24 millió dollárt termelt az Apex Legends, szemben a februárban elért 92 millióval, ami 74%-os visszaesést jelent.

Persze korai lenne még temetni a játékot, hiszen ha minden jól megy, hamarosan érkezik a mobilos port, ami rengeteg új játékost bevonzhat, és az is tiszteletre méltó, hogy a Respawn nem akarja kiégetni a fejlesztőcsapatot (és mint tudjuk, a Fortnite esetében ez például komoly probléma, hiszen a folyamatos frissítéseknek bizony ára van), ugyanakkor a lassan csöpögtetett frissítések és a nem túl acélos battle pass nyilvánvalóan nem segítenek abban, hogy népszerű maradjon a játék egy ennyire kiélezett versenyben. Remélhetőleg néhány hét múlva az E3-on elő tudnak majd állni valamivel, ami meggyőzi a játékosokat, hogy érdemes visszanézni.

Ti nyomjátok még az Apex Legendset?

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)