Hirdetés

Idén másfél milliárd dollárnyi bevételt generálhatnak a digitális kártyajátékok

|

Két éven belül pedig még akár a 30 százalékos növekedés is elképzelhető.

Hirdetés

A SuperData legújabb beszámolója alapján kiváló évet zárhatnak a digitális gyűjtögetős kártyajátékok. A becslések szerint másfél milliárd dolláros bevételt termelnek ezek a CCG-k, ennek közel harmadát pedig csak az észak-amerikai régióban generálják.

Hirdetés

A legnépszerűbb ilyen játék továbbra is a Hearthstone, amely a bevételek felét termeli, de az élvonalba tartozik a Magic: The Gathering és a Pokémon TCG is. Kicsit meglepő, hogy a Gwent és a The Elder Scrolls: Legends így le vannak maradva, de erre a piacra nehéz betörni, azt pedig ne felejtsük el, hogy az aranyérmes Hearthstone utána a következő három helyezett hosszú évek óta jelen van a fizikai kártyajátékok palettáján - sőt, a Magic lényegében elindította 25 éve az egész műfajt. Kíváncsian várjuk, mire lesz képes majd a Valve Artifactje.

A platformok közül egyértelműen a mobil uralja a piacot - a játékosok 71 százaléka játszik okostelefonon. A PC-s 47 százalékos és a tabletes 44 százalékos arányok jócskán elmaradnak ettől, ezek alapján a SuperData levonta a következtetést, hogy a mobilos dizájn az egyik kulcs a sikerhez.

A Hearthstone népszerűsége várhatóan még inkább megugrik a következő hetekben-hónapokban, hiszen pár nap, és érkezik a legújabb kiegészítő, a The Boomsday Project.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)