Hirdetés

Az EA megköveteli, hogy a youtuberek egyértelműen jelezzék a szponzorált tartalmakat

|

Nem titok, hogy a videósok csatornáin olyan videók is megjelennek, amik elkészítéséért egy cég fizetett, azonban nem mindig lehet egyértelműen eldönteni, melyik reklám és melyik nem. Az Electronic Arts változtatni akar ezen.

Hirdetés

Korábban volt probléma abból, hogy egyes videósok (köztük PewDiePie) nem megfelelően jelölték a szponzorált tartalmakat. Van, aki a leírás alján jelzi, van, aki csak nagyon röviden említi meg, hogy a videót megbízásból készítette, és egyik megoldás sem igazán jó. 

Az Electronic Arts német blogján megjelent poszt alapján mostantól minden youtuber és twitch-streamer köteles logóval jelezni, ha az EA-től bárhogyan támogatást kapott. Ha csak egy sajtóeseményre hívták meg a videóst, de abba, hogy mit mondjon, nem szóltak bele, a "Supported By EA" logót kell jól látható helyen elhelyezni és a címkék közé beírni a #sponsoredbyEA taget, ha viszont kimondottan reklámról van szó, és a cég azért fizetett, hogy a tartalomgyártó pozitív dolgokat mondjon az adott játékról, vagy meghatározott részeket emeljen ki, egyrészt a #advertisement taggel kell megjelölni, másrészt az "Advertisement EA" logó alkalmazása kötelező. Mindkét esetben szükséges elmondani a videóban is, hogy az EA támogatásával készült. Facebook, Instagram és Twitter megosztásnál szintén használni kell az említett cimkéket. Aztán hogy ennek milyen hatása lesz, az majd idővel kiderül. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)