Hirdetés

Hogyan lehet streaminggel internetszolgáltatást reklámozni?

|

Nem hittük, hogy a streaming kapcsán ennyire komoly marketing spotot lehet összetákolni, de az Esport Universum odatette magát.

Hirdetés

Esport Universumos cimboráink már tavaly szeptemberben is rendeztek egy Heartstone Magyar Kupa powered by Vodafone elnevezésű versenyt, de messze nem ez volt az egyetlen projekt, amin együtt dolgoztak a szolgáltatóval. A Vodafone Hungary YouTube csatornáján és az Esport Universum Facebook oldalán is megosztott videóból például most az derül ki, hogy a srácok bérelt vonali internetszolgáltatásáért is a cég felel, és ezt igyekeztek most méltó módon tudtunkra adni.

Hirdetés

Ebből talán az válik világossá (számunkra legalábbis), hogy az úgynevezett natív hirdetési forma egyre profibb lesz, főleg akkor, ha a partnerek tudnak közösen magas értékeket közvetíteni a közönség (vagy közösség) felé.  Az pedig már csak külön öröm, hogy az Esport Universum szemmel láthatóan nagyon komolyan veszi a streaminget, nem mintha különösebben meglepődnénk az elhivatottságukon.

Szóval kívánunk magunknak még több profi streamet, lassulás és akadozásmentes mókát, reméljük, hogy a most bemutatott profizmus folyamatos marad, ha már ilyen látványosan mutatják a piac felé együttműködésük erejét. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)