Hirdetés

Ezért nem készült soha Xbox kézikonzol

|

Volt egy terület, ahova a Microsoft a konkurencia nyomása ellenére sem tette be a lábát - most megtudtuk, miért.

Hirdetés

A Nintendo a több mint 40 éve megjelent Game & Watch-ok (vagy ahogy itthon ismertük, kvarcjátékok) óta nagy támogatója a hordozható játékgépeknek, nagy sikert aratott a Game Boy-okkal, a DS-ekkel, és most a Switchcsel is. A PlayStation számára ugyancsak nem idegen ez a terep, a PSP-vel szintén sikerült szép eredményeket elérnie, a PS Vita pedig leginkább a tartalomhiánynak esett áldozatául, amúgy egy korrekt masina volt. 

Az Xbox viszont mindvégig maradt az otthoni szórakoztatásnál. A napokban az Xbox divíziót közel tíz éven át menedzselő Robbie Bach egy interjúban elmondta, miért nem volt soha "Xboy" konzol.

Hirdetés

Amíg ő a Microsoftnál volt, legalább háromszor került szóba, hogy be kellene lépni a kézikonzolok piacára. Három különböző csoport próbálta neki eladni az ötletet, de minden alkalommal visszautasította, mert úgy látta, hiába sikeres a Sony és a Nintendo, ezt a szegmenst egyáltalán nem könnyű bevenni. Úgy véli, a Switch korában más a helyzet, de akkoriban egy külön csapatot kellett volna létrehozni, a nulláról kezdeni mindent, és erre nem volt kapacitásuk.

Most már aztán végképp nem lenne értelme egy Xboynak, hiszen a mobiljainknak és a cloud gamingnek köszönhetően kiváló minőségben élvezhetünk mindenféle játékokat, nincs szükség arra, hogy külön fizessünk egy újabb készülékért.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)