Hirdetés

Mesterien szerelte le a hisztériázó rajongókat a God of War: Ragnarök fejlesztőcsapatának kreatív vezetője

|

Többen is türelmetlenül követelik, hogy Cory Barlog árulja el végre a God of War: Ragnarök megjelenési dátumát, de ő még a legkevésbé kedves kommentet is jól kezelte.

Hirdetés

Nehéz megérteni azokat a játékosokat, akik hangosan követelőznek, zaklatják, fenyegetik a játékfejlesztőket, mert egy általuk régóta várt játék fejlesztése tovább húzódik, mint azt várták. Különösen nehéz ezt felfogni a God of War: Ragnarök esetében, aminek elődje az elmúlt évek egyik legnagyobb hatású játéka volt, és nyilvánvalóan nem azért nem jelent még meg, mert a Sony Santa Monica gonoszkodni akar, egyszerűen csak szeretnék a lehető legjobb játékot elkészíteni, hogy amikor majd a játékosok elmerülhetnek az élményben, úgy érezzék, megérte várni.

Igaz, hogy eredetileg 2021-es megjelenéssel terveztek, de a játékfejlesztés - pláne mostanában - kiszámíthatatlan. Ugyanakkor a csapat kreatív vezetője, Cory Barlog továbbra is biztos a 2022-es megjelenésben.

Hirdetés

Egy játékos azt írta neki, hogy bejelenthetnék már a Ragnarök halasztását, mert kezd a bizonytalanság frusztrálóvá válni, nem tudja megtervezni (anyagilag) az év hátralévő részét. Erre válaszolva annyit mondott, hogy a játék továbbra sincs elhalasztva.

Aztán egy Randy MacReady nevű felhasználó követelőzve kérdezte, hogy hol a pokolban van már a játék, és miért kell ennyit várni, amire azt mondta: "Randy, we are not MacReady" ("Randy, nem vagyunk MacKészek").

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Majd egy felhasználó - feltehetően nem teljesen komolyan - azzal fenyegetőzött, hogy ha egy héten belül nem lesz Ragnarök State of Play, átvált Xboxra. Erre Barlog azt mondta, Xbox játékokkal is játszania kellene, rengeteg kiváló élmény várja Xboxon, Switchen és PC-n. Később, amikor valaki egy grafikonon mutatta meg neki, mekkora az érdeklődés a GoW és a Starfield iránt,  hozzátette, hogy a Starfield miatt nagyon izgatott, szabadságra fog menni, ha megjelenik.

Coryt egyébként többen is bevédték, csitítgatva a követelőzőket, és hálájukat kifejezve a csapat munkája iránt. Egy tweetben a fejlesztő azzal próbálta csillapítani a kedélyeket, hogy ha rajta múlna, mindent megosztana, de ebben nem ő dönt, türelmet kért és megígérte, hogy ahogy bármit megoszthatnak, megteszik.

"Nektek csináljuk a játékokat. Miattatok csinálhatunk játékokat."

Szóval a lényeg, hogy mindenki higgadjon le, tegyen félre a Ragnarökre már most, aki annyira akar vele játszani, és amíg el nem jön a megjelenés napja, keressen más elfoglaltságot, mindegy, milyen platformon.

Ha többet szeretnél tudni az üzleti világról, vagy az IT területén akarsz dolgozni, akkor kövesd a legfontosabb híreket!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)