Hirdetés

11 milliárd mobiljátékot töltöttünk le az elmúlt 3 hónapban

|

Aki szerint a mobilos piacot továbbra sem kell komolyan venni, az nyilvánvalóan téved.

Hirdetés

Az App Annie elemzése szerint 2019. második negyedévében (tehát április elejétől június végéig) összesen 11,2 milliárd mobiljátékot töltöttünk le világszerte, ami a mobilos alkalmazásletöltések 35%-át tette ki.

Hirdetés

Bevétel tekintetében viszont fordított az arány, hiszen az alkalmazásokból befolyó pénz 75%-a jött a játékokból. A Google Play jóval erősebb, 265%-ot ver az App Store-ra, a legerősebb piacokat pedig India, Brazília és az Egyesült Államok jelentik. Az Apple boltjában az USA, Kína és japán vannak a dobogón, a legnépszerűbb játékok pedig az arcade és az action kategóriából kerültek ki.

Továbbra is hasítanak a hyper casual játékok, itt viszont kevesebbet költenek a játékosok, a bevétel nagy részét az RPG-k, akciójátékok és stratégiák hozzák

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)