Hirdetés

Nem kerülnek be megjelenéskor a PlayStation Plusba a Sony játékai, Jim Ryan azt is elárulta, miért

|

Felesleges arra számítani, hogy a God of War Ragnarök a megújuló PlayStation Plus szolgáltatásban rajtoljon el.

Hirdetés

A nap, sőt nagy valószínűséggel a hét, vagy akár a hónap híre, hogy a PlayStation Now és a PlayStation Plus összevonásával utóbbi teljesen megújul, és 3 (+1) különböző csomagban kínál hozzáférést akár 700-nál is több játékhoz. Az új PlayStation Plus leírását böngészve azonban mindenkinek feltűnhetett egy apróság: nevezetesen az, hogy a szolgáltatásba nem kerülnek be már megjelenésük napján a PlayStation Studios játékai.

Ezáltal épp az Xbox Game Pass és a PC Game Pass legvonzóbb tulajdonságának lesz majd híján a PlayStation Plus. Persze így is hozzáférhetnek az előfizetők már kezdéskor egy sor belsős címhez, de ami az újdonságokat illeti, azokra bizony várniuk kell.

Hirdetés

Mint azt a Gamesindustry.biz-nek kimerítő interjút adó Jim Ryan, a Sony Interactive Entertainment elnöke és ügyvezetője elmondta, okkal született ez a döntés. Szerinte a first-party, azaz a PlayStation Studios berkeiben fejlesztett játékok minősége látná kárát, ha a premier napján elérhetővé tennék azokat a PlayStation Plusban.

"Úgy érezzük, hogy egy egészséges körforgásban vagyunk a stúdiókkal, ami úgy néz ki, hogy a befektetés sikert szül, ami további befektetést tesz lehetővé, hozzájárulva a még nagyobb sikerhez. Szeretjük ezt a körforgást, és úgy gondoljuk, hogy a játékosaink is. Ami pedig azt illeti, hogy a játékainkat elérhetővé tegyük ebben a szolgáltatásban, vagy bármely másik szolgáltatásunkban közvetlenül a megjelenésüket követően... nos, mint azt tudod, ez nem olyan út, amin valaha is jártunk volna. És nem is az az út, amire ezzel az új szolgáltatással rá kívánunk lépni."

Jim Ryan tehát elég hamar rövidre zárta a kérdést, hogy a júniusban elinduló új PlayStation Plus azonnali hozzáférést kínál-e a Sony újdonságaihoz.

"Úgy érezzük, hogy ha ezt tennénk a játékainkkal, akkor megszakadna az említett körforgás. Többé nem tudnánk annyit fektetni a stúdióink által fejlesztett játékainkba, amennyi szükséges, és ez meglátszana a minőségükön, amit szerintünk a játékosaink sem akarnak."

Persze ez nem zárja ki, hogy idővel változzon a cég hozzáállása, hiszen mind a PC-s portok, mind pedig a generációk közötti váltás tekintetében újragondolta a Sony a terveit.

"Komoly kritikai és kereskedelmi sikert értünk el [a PC-s kiadásokkal], és mostanra mindenki megbékélt azzal, hogy ez történik. Négy évvel ezelőtt még senki sem gondolta, hogy így alakulnak a dolgok. Szóval semmi sincs kőbe vésve, most mindössze a rövidtávú terveinkről beszélek. Mert abban a modellben, ahogy jelenleg adjuk ki a játékainkat nem lenne értelme [a PlayStation Pluson belüli premiernek]. De mindannyian tudjuk, hogy ebben az iparágban nagyon gyorsan változhatnak a dolgok."

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)