Hirdetés

Olcsóbb, reklámokkal tűzdelt előfizetői csomaggal bővülhet a Game Pass?

|

A Microsoft szolgáltatásának ára így is kedvező, de a jelentések szerint egy kis kellemetlenség bevállalásával még lejjebb vihetnénk az előfizetés költségeit.

Hirdetés

Ár-érték és a frissítések gyakoriságának tekintetében a Game Pass a jelenlegi legkedvezőbb videojátékos szolgáltatás, még ha az Xbox Live Gold ajándékai az utóbbi hónapokban szót sem érdemeltek. December első felében olyan alkotásokkal játszhatunk lényegében két mozijegy áráért, mint a LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, a The Walking Dead: The Final Season, a Hello Neighbor 2, a Metal: Hellsinger és a High on Life, de a fejlesztők is sokat köszönhetnek a Game Passnak.

A csak PC-s és a csak konzolos havi előfizetés is 3000 forintba kerül, viszont aki az Ultimate-et választja, az 4190 forintért egy rakás előny mellett megkapja a multizáshoz szükséges Xbox Live Goldot és az EA Play felhozatalát is. Lehet azonban, hogy még ennél is kevesebbet kell majd fizetnünk a jövőben a szolgáltatásért, legalábbis a Microsoft állítólag érdeklődik a lehetőség iránt. 

Hirdetés

A ResetEra fórumon osztottak meg nemrég egy spanyol képernyőfotót, amely alapján a Microsoft a felhasználói igényeket igyekszik felmérni egy kérdőívvel, rákérdezve arra is, hogy hajlandóak lennének-e elfogadni a reklámokat tartalmazó csomagot, ha cserébe alacsonyabb lenne az előfizetési díj. Persze ez messze van egy hivatalos forrástól, szóval kezeljétek pletykaként. 

Ez egy 3 eurós, azaz nagyjából 1200 forintos, Xbox Live Goldot is tartalmazó előfizetői szintet jelenthetne, amelyben két megkötés lenne: egyrészt hat hónappal később lehetne csak hozzáférni vele a Microsoft belsős csapatainak projektjeihez, másrészt a játékok indítása előtt reklámok futnának. Emellett a kérdőív kitért a családi csomagra is, amely ugyanazt tudja, mint az Ultimate, de öt felhasználó is élhetne vele, havonta 22 euróért (körülbelül 8900 forintért). 

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Várható volt, hogy valamit lépni fog a vállalat, hiszen a Microsoft Gaming vezetője, Phil Spencer még októberben elmondta, hogy nem lehet a végtelenségig fenntartani a mostani árszintet. Már csak az a kérdés, hogy a vállalat mikor és pontosan milyen változtatásokat fog bejelenteni - az Xbox marketingcsapatát vezető Aaron Greenberg a The Game Awards után azt ígérte, hogy számos megmutatni- és bejelentenivalójuk van 2023-ra vonatkozóan, és hamarosan elő is állnak velük. A "hamarosan" egyre közelebbinek tűnik...

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)