Phil Spencer szerint még évekre vagyunk a cloud gaming elterjedésétől

|

Az Xbox fejese azt mondja, hogy túl sok számítástechnikai eszköz vesz minket körbe ahhoz, hogy egyik napról a másikra átköltözzünk a felhőbe.

Hirdetés

A következő pár év egyik legérdekesebb technológiai újítása a felhő alapú játék lehet, ami körül komoly verseny alakult ki; amellett, hogy a Google borította az asztalt a Stadiával, az Xbox is bejelentkezett az xClouddal, Phil Spencer azonban türelemre inti a játékosokat.

Hirdetés

Szerinte az átállás folyamata nem egy generációváltás gyorsaságával megy majd végbe, inkább szépen lassan, ahogyan azt a Netflix esetében is láthattuk a filmiparban. Ahhoz hogy a technológiát mind a felhasználók, mind az ipar elfogadja, még évekre lehet szükség, arra pedig, hogy egy Google-féle, teljesen "eszközmentes" vízió is közkedveltté váljon, még többet kell várni.

Hirdetés

Mindenütt számítástechnikai eszközök vesznek körül minket, mindegy, hogy most egy telefonról, egy Surface Hubról vagy egy Xboxról beszélünk. A világ, amiben ezek az eszközök eltűnnek és mindent a felhőből érünk el, még közel sem az a világ, amiben ma élünk.

Az xCloud koncepciója egybevág ezzel a nyilatkozattal, ugyanis nem helyettesíteni, sokkal inkább kiegészíteni kívánja a Xboxot. Az xCloudról itt olvashattok bővebben. Ti mit gondoltok a felhő alapú játékról? 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)