Hirdetés

Egy focicsapat mezén díszeleg az Angry Birds

|

Nem csak a sportcsapatok érdeklődnek élénken a videojátékok világa iránt, hanem vannak olyan játékos cégek is, akik szívesen fektetnek például a fociba, így a Rovio nemrég az Everton legújabb szponzora lett.

Hirdetés

Ugyan a madarak és a malacok harcát feldolgozó játékok már talán nem olyan népszerűek, mint az első rész megjelenésekor, az Angry Birds márka számos megjelenésének köszönhetően a Rovio köszöni szépen, jól van. Sőt, arra is van pénzük, hogy a világ egyik legnagyobb focibajnokságában hirdessenek.

Hirdetés

Az angol Premiere League csapatai idén kaptak lehetőséget, hogy a mezeik ujját is reklámfelületként használják, a finn stúdió ennek kapcsán lett az Everton partnere. A játék logója nemrég, a Manchester United elleni meccsen került fel először a csapat tagjainak ruházatára, így például Wayne Rooney karjára.

Hirdetés

Az együttműködés eredményeit viszont a sportpálya mellett az Angry Birds játékokban is láthatjuk majd, a Rovio közleménye szerint például az Everton játékosai, vagy éppen stadionja kapcsán várhatóak majd különleges új tartalmak és jutalmak.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)