Újabb fejlesztő mesélt arról, mennyire nehéz volt a Telltale-nél dolgozni

|

Olyan, hogy halasztás, szóba sem jöhetett, ezért simán előfordultak 80 órás munkahetek.

Tavaly szeptemberben dőlt össze a Telltale, miután a játékok nem tudták megismételni az első The Walking Dead évad sikerét, hiába préselte a vezetőség a dolgozókat.

Hirdetés

Kevin Bruner, a cég egykori társalapítója és ügyvezetője (aki egyébként már 2017-ben lelépett) elmondta, szükség volt az utolsó pillanatos túlórázásokra, különben annyit sem élt volna a stúdió, mint így. Míg máshol megeshet, hogy ha a kitűzött őszi megjelenéshez nem tudják tartani magukat, elhalasztanak egy játékot tavaszra, a Telltale nem engedhette meg ezt a luxust, mivel kifogyott volna a pénzből. A fejlesztők büszkék voltak az elkészült termékre, de kiégtek a túlórázásban és utolsó pillanatos hajtásban. Bruner szerint muszáj volt mindent beleadni a túléléshez. Nem segített továbbá, hogy mindenképp meg akarták ismételni a The Walking Dead első évadának sikerét, részben azért, mert ez volt az elvárás a játékosok részéről, de magukról sem vártak kevesebbet.

Az elbocsátott dolgozók egy részét átvette a Skybound Games, hogy befejezzék a The Walking Dead: Final Seasont, míg mások új stúdiót alapítottak.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)