Hirdetés

Váratlanul törölték a Remedy új játékát

|

Sosem fogunk már játszani vele, de a stúdió elmagyarázta, hogy miért döntött így.

Hirdetés

Sokáig tartott, de a Max Payne első két része, a Quantum Break, valamint közös univerzumon osztozó Alan Wake és Control játékok mögött álló Remedy Entertainment eljutott arra a szintre, hogy képes legyen párhuzamosan több projektet is kezelni, ezzel pedig csökkentse a megjelenései között eltelő évek számát. Legutóbbi pénzügyi beszámolójukban a finnek a Max Payne és a Max Payne 2: The Fall of Max Payne egy csomagban érkező remake-jei mellett a Control folytatását, annak multiplayer fókuszú spin-offját (Condor), valamint a korábban Vanguard kódnéven emlegetett Kestrelt sorolták fel.

Az utóbbiról csupán azt lehetett tudni, hogy kooperatív jellegű, free-to-play cím lesz a Tencent kiadásában, és ami a legfontosabb, semmilyen formában sem kapcsolódik a Remedy korábbi alkotásaihoz.

Hirdetés

Egy új IP születése mindig izgalmas, hiszen a fejlesztők kezét nem kötik a korábban lefektetett szabályok, szabadabban kísérletezhetnek úgy a világépítést, mint a történetmesélést és a játékmechanikákat tekintve. Éppen ezért izgatottan vártuk, hogy a stúdió meséljen a titokzatos projektről, ám mint kiderült, teljesen hiába. A Remedy a hivatalos oldalán közölte, hogy a leálltak a Kestrel munkálatai. A Vanguard átdolgozásaként, sőt teljes újraértelmezéseként értelmezhető játékot egy kis csapat gondozta 2023. novembere óta, és még bőven a koncepció kialakításának fázisában járt.

Az ígéretesnek mondott projekt elkaszálását a stúdió azzal indokolta, hogy így a többi játékára fókuszálhat, amelyek csapatai a most felszabadult, tapasztalt fejlesztőkkel bővülnek, és így kevesebb új munkatársat kell felvenniük, valamint a Kestrel költségeinek terhe (a Tencent csak egy részét vállalta) sem nyomja a vállukat.

Tero Virtala, a Remedy ügyvezetője a közleményben köszönetet mondott a Kestrel szerinte kiváló munkát végzett fejlesztőinek, és hangot adott meggyőződésének, hogy bár a projektet feláldozták a cég érdekeinek oltárán, sokat tanultak belőle. Ezzel párhuzamosan kifejezte háláját a stúdióbeli részesedését a közelmúltban 14,8 százalékra növelő Tencent támogatása miatt.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)