A Warner Bros. nem hisz abban, hogy az előfizetések átveszik az uralmat

|

A Warner Bros. Interactive Entertainment elnöke nem gondolja, hogy a streaming elterjedésével a játékipar teljesen átveszi a Netflix, a Spotify vagy más előfizetéses szolgáltatások modelljét.

Hirdetés

Június elején a Google és a Microsoft is mesélt arról, hogyan képzeli el a streaming-alapú jövőt, a Ubisoft pedig bejelentette a Uplay+-t, mely szeptembertől fix havidíjért kínál majd hozzáférést a kiadó teljes felhozatalához, régi és új játékokhoz egyaránt.

Hirdetés

David Haddad, a WBIE fejese azonban úgy gondolja, a játékipar a film- vagy zeneiparral ellentétben nem áll át az előfizetésekre, mivel mások a fogyasztói szokások. A VentureBeatnek adott interjújában elmondta, úgy látja, egy átlag játékos két vagy három játékot vesz elő egy évben, és azokért szívesen fizet teljes árat, ugyanakkor azok számára, akik ennél többet szeretnének, jó alternatívát kínálhatnak az előfizetéses szolgáltatások. Szerinte a két opció megfér egymás mellett, a tradicionális játékvásárlást nem ütik majd ki az új megoldások.

Hirdetés

Ti mit gondoltok az Xbox Game Passről, az EA/Origin Access-ről, vagy épp a Uplay+-ról?

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)