Hirdetés

A VR is fontos lesz a következő Gran Turismo játékban

|

A széria atyja, Kazunori Yamauchi beszélt kicsit az új epizódról.

Hirdetés

Nyílt titok, hogy az időközben új stúdióval kibővült Polyphony Digital dolgozik a Gran Turismo Sport utódján, amely alatt egy olyan grafikus motor fog dübörögni, ami többek között támogatni fogja a valós idejű ray tracinget, ez pedig rengeteget dobhat a látványon. 

Hirdetés

Kazunori Yamauchi, a Gran Turismo franchise atyja a GTPlanetnek adott interjújában megerősítette, hogy természetesen már készül az új rész, és a virtuális világ, amit sikerült kiaknázniuk a GT Sporton keresztül olyasmi, amelyet mindig is a széria jövőjeként képzelt el, most pedig lehetőségük van valóra váltani ezt. Yamauchi szerint a következő cím a múlt, a jelen és a jövő kombinációja lesz, a Gran Turismo legteljesebb kiadása. 

Hirdetés

A jövőt illetően nem nehéz kitalálni, hogy mire gondolt a fejlesztő, ugyanis Yamauchi azt is elárulta, hogy az első dolog, amit a nagyobb teljesítmény befolyásol majd, az a VR, amit ő nagyon kedvel, hisz a benne rejlő lehetőségekben és nagyon passzol egy versenyjátékhoz. 

"A VR olyasmi, ami nagyban függ a GPU teljesítményének alakulásától és az ahhoz szükséges hardverektől, mint például a megjelenítő eszközöktől is. Olyan terület ez, ahol soha nem lehet elég számítási teljesítmény; mindig lesz egy hardverkorlát és ez a határ soha nem lesz elég magas számunkra! Nyilvánvalóan ez idővel fokozatosan javulni fog, mi pedig követni fogjuk."

Ti is fontosnak tartjátok a VR-t egy versenyjáték esetében?

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)