Hirdetés

Az Assassin's Creed III fejlesztője szerint az easy mód megölheti a játékélményt

|

Alex Hutchinson (kreatív igazgató) nem igazán hisz a könnyített játékmenet létjogosultságában.

Hirdetés

A Dark Souls hírek kapcsán rendre előkerül a nehézség témája, és az, hogy vajon jó-e így a játék, vagy túl nehéz. Alex Hutchinson szerint, aki az Assassin's Creed III kreatív igazgatója,  egyértelműen hiba lenne könnyített üzemmódban játszani a játékokat. "Rengeteg játékot tett már tönkre a könnyű-mód", mondta Hutchinson."Ha például van egy fedezékalapú lövöldözős játék, és bekapcsoljuk a könnyített módot, akkor már nem kell használni a fedezékeket, vagyis pontosan azt öljük ki a játékból, ami a lényegét adja, és ez a lehető legrosszabb, amit tehetünk.

Olyan ez, mintha egy könyv esetében megkérdeznék, hogy egy egyszerűbb, vagy bonyolultabb verziót kérünk-e belőle?" Az Assassin's Creed III-ban nem lesz ilyen lehetőség. Egyébként ha már a Dark Soulst említettük, Hidetaka Miyazaki igazgató pontosan azon gondolkodik, hogy easy módot tesznek a játékukba, mert sokan azért nem veszik meg, illetve nem kezdik el játszani, mivel túl sokat hallottak arról, hogy frusztrálóan nehéz.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)