Néhány napja megérkezett az Overwatch 2 - Season 7-es frissítése, ami rengeteg új tartalmat hozott magával. Kaptunk egy új pályát, egy halloweeni kooperatív kalandot, egy battle passt, és még ki tudja, mi foga a következő hetekben előkerülni.
Ami most nekünk lényeges, hogy a csomagnak része volt a Lilith Moira és az Inarius Pharah skinpáros, melyek egy kis Diablót hoztak a játékba. A gond az, hogy ezek bizony egy nagy csomag részei.
A két skint nem lehet külön megvásárolni. A Blizzard mindkettőt elzárta az Overwatch 2 - Ultimate Battle Pass Bundle: Season Seven mögé, ami 40 eurót (napi árfolyamon 15 000 forintot) kóstál. Ennek a csomagnak egyébként része a Battle Pass, 2000 prémium kredit és 20 szintnyi BP átugrás, de akiket csak a skinek érdekelnek, sajnos pórul jártak, és a frusztrációjukat épp a közösségi oldalakon adják ki magukból.
the only way to get the Lilith and Inarius skins in Overwatch 2 is through buying the fucking stupid season pass bundle god FUCK YOU BLIZZARD
— Blight Yoakam (@Vomit_Dragon) October 10, 2023
they really made the moira skin available only in a bundle overwatch 2 is such a joke
— snart (@meowjesty) October 10, 2023
A skin that featured prominently in Blizzard's advertising for their new season of Overwatch 2 is exclusive to a bundle.
— Crystar (@Crystar800) October 11, 2023
It's not even on the Battle Pass. pic.twitter.com/QuZnEv9MDX
I had to see it before I would believe it. But, yes - the awesome Lilith Moira skin in Overwatch 2 is the literal dry fucking that Blizzard is so well known for. The skin is only available through a £35/ bundle and cannot be earned in-game nor paid for separately. Fuck You. pic.twitter.com/KQDHMIv7qh
— The Pixel Epoch (@thepixelepoch) October 11, 2023
After seeing the Overwatch 2 devs once again bait and switch the community with putting the Diablo 4 collab skins behind a paywall, I think it’s safe to say that the OW2 devs are the biggest scabs in the gaming industry right now. Might as well rename the game OvEArwatch.
— Fusa (@FusaBalor) October 11, 2023
Sajnos a mikrotranzakciókkal üzemelő játékoknál ez nem ritka eset. Az Apex Legendstől a Valoranton át a Fortnite-ig szeretik nagy csomagokba pakolni a kiadók a legmenőbb, legnagyobb lendülettel reklámozott kozmetikai cuccaikat. Ez még sosem sült el jól, és szomorú látni, hogy ezekből az esetekből az Activision Blizzard sem tanult.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.