Hirdetés

Gearbox: Magyarázzuk a bizonyítványt

|

Randy Pitchford, a Gearbox elnöke blogjában válaszolt a csapatot az ingame reklámok okán ért kritikákra.

Hirdetés

Mint azt korábban megírtuk, a Gearbox szerződést kötött a DoubleFusion céggel, hogy játékaikban is megjelenhessenek a reklámok. A rajongók azóta igen komolyan támadták őket, a vádakra végül Randy Pitchford elnök válaszolt blogjában. Véleménye szerint a jól elhelyezett hirdetések nemhogy rontanák, sokkal inkább fokozzák a játékélményt, azzal, hogy magasabb szintre emelik a hitelességet. A példaként felhozott Brothers in Arms Hell's Highway egyik misszója során megfordulunk majd az eindhoveni Philips gyárban is, ahol kifejezetten jól mutatnak majd a cég logoi. Randy ígérete szerint a reklámokból befolyt plusz pénzt a játékra fordítva tovább tökéletesítik azt, így ha minden jól megy, akkor a kecske is jól lakik, és a káposzta is megmarad...

 

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)