Hirdetés

A Dead Space 3 írója legszívesebben teljesen újraírná a harmadik rész történetét

|

Szerinte azzal a sztorival elveszítette a játék a régi közönségét.

Hirdetés

Az idén megjelent Dead Space remake alapján úgy tűnik, hogy most jó kezekbe került a franchise a Motive Studiónál, és bár egyelőre nem tudni, hogy az Electronic Artsnak mik a tervei, egy játékbeli utalás és a kasszáknál, illetve a kritikusoknál is jól teljesítő remake arra engednek következtetni, hogy nem áll meg a vállalat egyetlen projektnél, és talán a folytatások is ilyen jól sikerülhetnek majd

Ehhez a sikersztorihoz viszont kellett az, hogy a Visceral Games 2008-ban megalkossa ezt a horrorklasszikust, majd két folytatással később ki is nyírja a szériát. A 2013-ban megjelent Dead Space 3 sok savat kapott a rajongóktól néhány változtatás, például a történet megközelítése és az akcióorientáltabb játékmenet miatt, amellyel egy fontos fejlesztő is egyetért. 

Hirdetés

Chuck Beaver, a Dead Space 3 sztoriért felelős producere a CaptainBribo podcastban mesélt arról a Dead Space remake kapcsán, hogy másképp csinálna mindent a harmadik részben: újraírná a történetet, csak az alapokat, a lore-t tartaná meg, és Ellie is benne lenne, de más kapcsolatban Isaackel. Mellőzné az Isaac-Ellie-Robert szerelmi háromszöget, a Dead Space 2 befejezése után szívesen látta volna a harmadikban a megtört Isaacet, és a karakterből egy megbízhatatlan narrátort faragott volna, ami megváltoztatta volna azt, hogy a játékosok hogyan viszonyulnak hozzá.

Megtartotta volna a kooperatív játékmenetet is, de átdolgozva, hogy jobban koncentráljon Isaacre: ennél a mechanikánál a két  játékos teljesen különböző látványt kapott volna a játék bizonyos részein, de a középpontban mindvégig Isaac állt volna, akinek a pszichéje és személyisége is lassan meghasadt volna az előző két játék eseményei után.

Beaver szerint a Dead Space 3-mal kapcsolatos problémák legfőképpen abból fakadnak, hogy más játékműfajok felé is nyitni akartak vele. Ezek a részek viszont nemhogy nem generáltak új közönséget, hanem elveszették vele a régit is. Beaver úgy hiszi, az volt a legnagyobb probléma, hogy már a kezdetektől fogva nem engedték, hogy egy horrorjátékot készítsenek. 

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)