Hirdetés

A No Man's Sky új frissítésével még több lootot tehetünk zsebre

|

A Hello Games nagyob relaxálást is lehetővé tesz a mérföldkőnek számító 4.0-s update-tel.

Hirdetés

A No Man's Sky talán a játékipar egyik legnagyobb feltámadás története, a Hello Games nagyon mélyről hozta vissza a projektjét és szerezte vissza a játékosok bizalmát frissítésről frissítésre. Manapság már sikersztoriként gondolunk rá, és követendő példaként arra, hogyan kell egy játékot megváltani. A tartalmak pedig továbbra is menetrendszerűen érkeznek.

Hat évvel a No Man's Sky megjelenése után ugyanis elérkeztünk a 4.0-ás változathoz, amelynek kiadása egybeesik azzal, hogy egy új platformra jelenik meg a játék: Nintendo Switchre.

A No Man's Sky mérföldkőnek számító új verziója talán nem tűnik olyan bolygórengetőnek a PC-sek számára, mint a korábbiak, viszont fontos változásokat hoz, függetlenól attól, hogy melyik platformon játszunk.

Hirdetés

A Hello Games alapítója, Sean Murray a PC Gamernek elárulta, hogy az új játékosok érkezése és a régiek visszatérése miatt is "szeretnének rendet tenni". 

"Olyasmit látok az interneten időnként, hogy az emberek azt mondják: 'Szeretem a játékot, de túlterhelő érzés visszatérni'. És azt akarom, hogy [mind az új, mind a visszatérő játékosok] azt mondják: 'Ennek van értelme. Összefüggőnek tűnik, és nem úgy érzem, mintha egy csomó szétszórt frissítés lenne'. Ezért sokat foglalkoztunk ezzel. Ha visszatérsz a játékhoz [a 4.0-ban], akkor tulajdonképpen van egy napló, ahol van egy összefoglaló az eddigi történetről. Van egy információs portálunk, amely összegyűjti mindazt, amit eddig tettél, mindent, amit feloldottál, mindent, és további információkat ad, így joban beleáshatod magad."

Új célokat adnak hozzá a játékhoz, még jobban testreszabhatóvá teszik a játékélményt további opciók hozzáadásával, az inventory-t "racionalizálták" (és egyúttal masszívan megnövelték, így akik feloldották a maximális tárolóhelyet, azoknak több cuccuk lehet), valamint bevezetnek egy új játékmódot is, a relaxálót, amely lényegében egy sandbox élmény lesz: kevésbé koncentrál a túlélésre, inkább az átélésre - valahol a normál és a kreatív mód között helyezkedik el.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Murray szerint ez lehet a tökéletes belépő az új játékosok számára. A hardcore arcok sem maradnak újdonság nélkül, ők a túlélőmód átdolgozásának örülhentek, ami nagyobb kihívást nyújt majd. 

A No Man's Sky 4.0-ás frissítése október 7-én jelenik meg, amikor a Switch-verzió is

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)