Hirdetés

A The Witcher remake hátra fog hagyni néhány kényes elemet

|

A fejlesztőcsapat feje jelentette ki, hogy bizony az első kalandnak vannak részei, amiket jobb elfelejteni.

Hirdetés

A CD Projekt RED 2022-ben bejelentette, hogy készül az első The Witcher játék teljes remake-je, a projektet pedig a CDPR veteránokból álló Fool's Theory intézi. A csapat feje az a Jakub Rokosz, aki maga is dolgozott a The Witcher 2-n és a The Witcher 3-on. Az Edge-nek adott interjújában kiemelte, hogy kifejezetten csalódott volt, hogy az első részről lemaradt.

"Mindig is zavart, hogy kihagytam az elsőt. Szerettem volna úgy összehozni, ahogy az megérdemelte volna."

Rokosz most megkapja az esélyét, mivel már keményen dolgoznak a remake összeállításán. A The Witcher sokak szívében megmaradt klasszikusként, de mai szemmel nézve már nehéz lenne azt bárkinek is ajánlani fenntartások nélkül.

Hirdetés

Az, hogy a grafikai tálalás nem öregedett szépen csak egy dolog: az irányítás nehézkes, a sztori ütemezése csapnivaló, a UI egy katasztrófa (az mondjuk a maga idejében is az volt) és a játéknak vannak olyan elemei, melyek még 2007-ben is erős megütközést okoztak. Ez utóbbiakkal leszámolnak az újrakeverésnél.

"Először is le kell ülnünk, és egy igazi, racionális elemzést összeraknunk arról, hogy mik azok a részletek, amik elöregedtek, borzalmasak voltak és teljes újjáépítést követelnek. Ki fogjuk emelni a remekül sikerült részeket, megtartjuk, amik működtek, és azokat is visszük tovább, melyek a tartópillérei voltak az egész élménynek."

Akik játszottak az első játékkal már vigyorognak is, mert valószínűleg mind egyre gondolunk: a szexkártyákra. Az első The Witcher RPG-ben a vaják a világot járva mindenhol összefeküdt mindenkivel, a "vadászatainak sikerét" pedig kártyák jelölték. Ezt a rendszert már maga az alkotója is elítéli, szóval ez biztosan nem jön tovább a remake-be.

A harcrendszer, a borzalmas mocsaras szekció és sok más is el fog majd tűnni valószínűleg, ahogy halad a fejlesztés. A The Witchernek voltak kifejezetten erős része és egy izgalmas alaptörténete, de valószínűleg senki sem fog haragudni azért, ha a fejlesztők a múltban hagyják a legkérdésesebb elemeket.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)