Hirdetés

Anno 1404 - Hullámok születése

|

A francia Ubisoft még a lipcsei Games Convention forgatagában rántotta le a leplet a sorozat következő darabjáról.

Hirdetés

Az Anno széria epizódról epizódra látványosan szépül és fejlődik. Nem véletlen, hogy a békés kereskedelemre, felfedezésre és a gazdaság kiépítésére nagyobb hangsúlyt helyező stratégia nem csak Némethonban rendelkezik széles rajongótáborral. Az Anno játékok központi eleme a víz, ezért a Related Designs fejlesztői rengeteg időt és energiát fordítottak annak minél élethűbb kidolgozására. Sven Janusch szerint figyelembe kellett venniük a hullámok formáját és mozgását úgy mint a fény visszaverődését, törését és a víz fényelnyelő képességét is.

Anno 1404 - 14. kp Anno 1404 - 13. kp Anno 1404 - 12. kp Anno 1404 - 11. kp



A különböző klímával, növény és állatvilággal rendelkező földrajzi területek folyó- és állóvizein, tengerein és tavain másként fodrozódnak a hullámok, ráadásul az eltérés a színekben is türöződik majd.

Anno 1404 - 10. kp Anno 1404 - 9. kp Anno 1404 - 8. kp Anno 1404 - 7. kp Anno 1404 - 6. kp




Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)