Hirdetés

Castlevania - Nincs mozgásérzékelés

|

A mozgásérzékelős technológiák hamarosan bemutatkoznak, a fejlesztők pedig bizonytalanok.

Hirdetés

A Castlevania előssorban PS3-ra készült, legalábbis a fejlesztők ezt a platformot tartják elsődlegesnek saját bevallásuk szerint. Ennek ellenére a Castlevnia nem támogatja a Sony "Move" megoldását.

Az új mozgásérzékelős kütyükben biztosan van fantázia, és talán az sem véletlen, hogy a két nagy rivális nagyjából egyidőben áll elő saját megoldásával. Most már csak az a kérdés, vajon mennyi, és milyen játék támogatja majd az új technológiát. Az Eipc ugye már megmondta, hogy a Gears of War szériában nem használják a Natalt, most pedig a Castlevania fejlesztői döntöttek úgy, hogy nem éri meg foglalkozni a dologgal. Az is kiderült, hogy a Natal talán korántsem annyira profi, mint azt gondolnák, és akkor talán a Move sem akkora áttörés, mint a Sony szeretné. Felmerülhet a kérdés: vajon mennyire van szüksége a mai játékoknak a mozgásérzékelésre?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)