Hirdetés

Hatalmas üzlet a konzolos mikrotranzakció

|

23 000 000 játékos összesen 352 milliós dollárt hozott össze csak a konzolos mikrotranzakciókból. A modell működik.

Hirdetés

A mikrotranzakció és a free-to-play továbbra is olyan kifejezések, amiket nehezen vesz be a játékosok gyomra. Legalábbis itthon biztosan.

Ennek ellenére úgy tűnik, hogy a modell konzolokon nagyon sikeres és sokan előszeretettel használják, hogy könnyebben előrejuthassanak egyes játékokban. A Superdata legújabb beszámolója szerint 23 millió amerikai játékos használja a mikrotranzakciókat és ezzel összesen 352 millió dollárnyi forgalmat termelnek évente.

Ne felejtsük el, hogy ebben nincsenek benne a digitálisan letöltött játékok, a kiegészítők és hasonló add-onok, ez az összeg csak a játékbeli kis vásárlásokból tevődik össze. A Superdata azt is elmondta, hogy ebből a 23 millió gamerből majdnem a fele akciókaland és lövöldözős játékokban vásárol.

A cég az üzleti modell rohamos növekedését olyan játékoknak tudja be, mint a Grand Theft Auto V, vagy az Assassin's Creed IV: Black Flag. Ez azt jelentheti, hogy egyre több fejlesztő számol majd ezzel a lehetőséggel és egyre több játékban találunk majd mikrotranzakciókat. 

Ebben nagy szerepet játszik majd a World of Tanks Xbox 360-as fogadtatása is. A játékban elég masszívan ott vannak a mikrotranzakciók és a játékosoknak lesz elég idejük emésztgetni őket, amiből a cégek majd levonják a megfelelő következtetéseket. 

Szerintetek van a free-to-play mikrotranzakciós modellnek jövője a konzolokon?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)