Hirdetés

NVIDIA - "egy konzol nem lehet már erősebb egy PC-nél"

|

Az NVIDIA egyik vezetője arról nyilatkozott, hogy a konzolok grafikai szinten már nem tudnak lépést tartani a PC-kkel.

Hirdetés

A konzolos és PC-s játékosok közötti vita lényegében állandósult, de az vitathatatlan, hogy a hosszabb életciklusú konzolok nem tudnak grafikai szempontból lépést tartani a gyorsabban fejlődő PC-s piaccal.

"Most már nem lehetséges, hogy egy konzol jobb, vagy rátermettebb grafikus kártyával érkezzen, mint egy PC" - mondta Tony Tamasi, az NVIDIA vezetője. A PS 2 idejében még ez lehetséges volt, mert a PC-ken nem terjedtek el annyira a háromdimenziós játékok, és maga a konzol is gyorsabb volt, mint egy PC. Mire az Xbox 360 és a PlayStation 3 megérkezett a helyzet megváltozott, a két konzol ugyanolyan erős volt, mint egy személyi számítógép, mert "ha megnézed, akkor mindkettőt az AMD, vagy az NVIDIA grafikus kártyái hajtották és addigra a PC-n történt már minden innováció".

 

Tamasi elmondta, hogy a cég évente másfél milliárd dollárt költ kutatásra és ezt a Sony és a Microsoft egyszerűen képtelen finanszírozni. "Elméletben a legjobb kiadott konzol legfeljebb olyan erős lehet, mint a jelenlegi legjobb PC. De egy évvel később már lassabb lenne" - mondta Tamasi.

A játékosok közötti vita túlmutat a grafikai lehetőségeken, az igazat megvallva mindkét platformnak megvannak a maga előnyei és hátrányai. Most viszont jön a SteamOS, ami megkísérli elmosni ezt a határt. Izgalmas év lesz a 2014. is.

Címkék: #nvidia
Platformok: PlayStation 4 Xbox One
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)