Hirdetés

E3 2018 - az Assassin's Creed Odyssey GTA-szerű körözési rendszerrel újít

|

A játék ezen a téren is szakít a hagyományokkal, de remélhetőleg beválik az Odyssey szisztémája, miszerint nem lesz többé memória-szinkronizáció.

Csapj le féláron a Call of Duty: WWII-re minden platformon! Hirdetés

Csak úgy záporoznak a legújabb információk az Assassin's Creed Odyssey-ről. Miután megtudtuk, hogy komoly RPG-elemek is lesznek a játékban, illetve búcsút inthetünk a jó öreg rejtett pengének, ezúttal kiderült, hogy még a memória-szinkronizációt is kivették az Odyssey-ből.

Hirdetés

Az eddigi összes Assassin's Creed címben megvolt a szinkronizáció, ami kidobta a jelenkori főhősünket a szimulációból, ha meghalt a múltban, vagy elgurult volna a gyógyszer, és kíméletlen, céltalan gyilkolásba kezdett volna.

Nos, idén ez a rendszer már nem fog bennünket korlátozni, ugyanis helyette egy, a Grand Theft Auto játékokban működő szisztémához hasonló körözési játékmechanika próbál majd minket kordában tartani. Így aztán szívünk szerint bármit megtehetünk, de számolunk kell a következményekkel. Túl sok balhé után elkezdenek minket üldözni, a bűneinkért pedig fizetnünk kell.

Szerintetek jól tette a Ubisoft, hogy búcsút intett a régi szinkronizációs rendszernek?

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)