E3 2019 - a Bleeding Edge rendezője mesélt a harcrendszerről

|

A Ninja Theory-nál azon dolgoznak, hogy a lehető legváltozatosabb brawlert rakják össze.

Hirdetés

Sokan meglepődtek, amikor a Microsoft konferenciáján a Hellblade-et is jegyző Ninja Theory bejelentette, hogy következő játékukkal egyáltalán nem a narratívára koncentrálnak, hanem egy kifejezetten játékmenet-központú 4v4 ütlegelős címmel készülnek.

Hirdetés

A Bleeding Edge-ből láttunk már néhány percnyi játékmenetet, két héten belül pedig elindul az alfa teszt is, egy helyszíni interjúnak köszönhetően viszont már most bele láthatunk egy kicsit abba, hogy hogyan is fog kinézni maga a harc és a karakterek testreszabása.

Hirdetés

A kreatív rendező, Rahni Tucker elmondta például, hogy minden harcos kap három módosítót, amikből folyamatosan oldunk majd fel újabbakat. Ezektől nem feltétlenül lesz erősebb a karakter, viszont specializálódhatunk. A katanás Daemont például elvihetjük egy egészen lopakodós irányba, ha a stealth képességét erősítjük a modokkal, de gyúrhatunk életerőre és sebzésre is, ha inkább szemtől szemben vennénk fel a harcot.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)