Hirdetés

E3 2017 - soha nem féltem még annyira az űrben, mint az Outreachben

|

Ha tehettem volna, valószínűleg az egész játékot végigjátszottam volna az E3-on, annyira magával ragadott az Outreach hangulata.

Hirdetés

Az E3-on általában PR menedzserek, fejlesztők és dizájnerek mutatták be a játékokat, a Pixel Spill csodájához azonban másokat kért fel a Devolver Digital. Engem a játék irányítóját szinkronizáló Adam Harrington (őt egyébként számos Telltale játékból ismerhetitek, például Bixby Wolf hangja is ő volt a Wolf Among Usban) vezetett végig a demón, de velünk szemben ott ült a főhőst játszó Seamus Dever is, akit leginkább a Castle c. sorozatból ismerhettek.

Az Outreach kicsit olyan, mint a Gone Home az űrben. A történet szerint a hidegháború alatt egy orosz műhold teljesen elnémult, senki nem tud arról, mi történt az ott tartózkodó asztronautákkal, ezért minket küldenek fel, hogy a utána járjunk az esetnek. Nem egy sci-fi sztorival van dolgunk, nem lesznek űrlények, természet feletti jelenségek vagy bármi egyéb őrültség, az alkotók szerint történelmi fikcióról van szó, úgyhogy akinek bejönnek a hidegháborús, kémkedős filmek és könyvek, az ezt is imádni fogja.

Mivel a '80-as években járunk, a technológia nem olyan fejlett, így az űrhajósok szkafandere is hagy némi kívánnivalót maga után. Mivel épp a hetekben fejeztem be a Prey-t, az űrben való lebegés, gravitáció nélküli mozgás és légüres térben forgolódás elég jól ment, meg is dícsértek, hogy milyen ügyesen elkaptam a fonalat, de hamar rá kellett jönnöm, hogy itt nem lesz olyan könnyű dolgom, mint az Arkane játékában volt. Ebben az időben ugyanis még nem volt jetpack a szkafanderen, ami egy belső térben legfeljebb azért probléma, mert ha elrúgjuk magunkat, akkor magatehetetlenül pattogunk a kabinban, a kinti részeken viszont sokkal veszélyesebb: nem vagyunk kikötve, így ha elvétünk egy ugrást és nem sikerül megkapaszkodni a korlátban, akkor nem tehetünk mást, mint hogy szomorúan nézünk vissza az űrállomásra, amíg a karakterünk el nem tűnik a végtelenben.

Ahogy azt a bevezetőben írtam, a hangulat önmagában elviszi a hátán az egészet. A környezetet korabeli modellek alapján építették fel, a zenét egy igazi szovjet szintetizátoron írták, az angol mellé pedig hivatalos orosz szinkron is készül azok számára, akik erre vágynak. A történet nem lesz kifejezetten hosszú, néhány óra alatt végigérünk majd rajta, de rengeteg izgalmas fordulatot tartalmaz, akik pedig figyelmesen nyomoznak, olyan titkokra is rábukkanhatnak, amikre mások esetleg nem.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)