Hirdetés

800 milliós bevétel a BioWare Pandemic Studiosnál

|

A tavaly novemberben egyesült BioWare és Pandemic fejlesztőstúdiók a videojáték-iparban azóta tapasztalható nehéz körülmények ellenére közös erővel sikeresen elérték a 800 milliós bevételt. Elképesztő, de azóta mintegy 28 millió példányt értékesítettek különböző játékaikból, így aztán nem is csoda, hogy a tervek szerint a hamarosan San Joséban megrendezésre kerülő Game Developer Conference rendezvényen számos új alkotásról rántják le a leplet, amelyek többsége azonban valószínűleg újgenerációs konzolokra készül. A BioWare korábbi alkotása, a Jade Empire nemrég elnyerte az év szerepjátéka díjat az Interactive Achievements gálán. Emellett a Pandemic által készített Mercenaries is óriási sikereket ért el: 2005-ben ez volt a legjobban jövedelmező új szellemi tulajdon az észak-amerikai piacon. Ugyancsak utóbbi fejlesztővállalat készítette az eddigi legsikeresebb Star Wars játékot. A Star Wars: Battlefront II-ből eddig több mint négymilliót adtak el, amellyel az első rész sikereket is sikerült túlszárnyalni. Ezzel az eredménnyel a Battlefront II a második legtöbbet eladott játékká vált Észak-Amerkában. A Bioware és Pandemic közös vállalat tavaly novemberben jött létre egy 300 millió dolláros megállapodás keretében, amit a korábbi EA főnök, John Riccitiello hozott össze. A vállalat jelenleg közel 500 alkalmazottat foglalkoztat az Egyesült Államokban, Kanadában, illetve Ausztráliában.

Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)