Hirdetés

A Bulletstorm lehetett volna TPS is...

|

A Bulletstorm producere, Tanya Jessen elárulta, hogy a játék első prototípusa TPS nézetben volt játszható.

Hirdetés

Az ötletet azonban elvetették, ugyanis szerettek volna egy nem fedezék alapú FPS-t csinálni.

 

Jessen elmondta, hogy jópár különböző variáció volt tervben a Bulletstormmal kapcsolatban, mígnem eljutottak a jelenlegi állapothoz. “A Bulletstorm legelső prototípusa egy hátulnézetes lövöldözős játék volt. Már a legelején is tudtuk, hogy sok környezeti részletet szeretnénk elhelyezni a játékban. Eleinte nagyon más volt a játékmenet, mint most. Fedezékre épült. Szóval a játék fedezék alapú TPS-ből fedezék alapú FPS-re változott, végül egy nem fedezék alapú FPS lett belőle." A játék február 25-én érkezik PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, akik pedig a játék Xbox 360-as Epic kiadását vásárolják meg, azok hozzáférhetnek a Gears of War 3 többjátékos bétájához.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)