Hirdetés

A CDPR egyik fejese szerint egy időben menő volt utálni a Cyberpunk 2077-et

|

A játék katasztrofális rajtjának hátteréről nyilatkozott a fejlesztőcsapat közönségkapcsolatokért felelős munkatársa.

Hirdetés

Decemberben lesz három éve, hogy a CD Projekt RED óriásit zakózott a Cyberpunk 2077 rajtjával, amely a tíz éven át tartó fejlesztés ellenére sem tudott felnőni az egekig tornázott elvárásokhoz. A legtöbb kritikát a PlayStation 4-es és Xbox One-os kiadásának optimalizálatlansága miatt kapta a játék, de a next-gen vasakon sem volt tökéletes az élmény, valamint a kampány során beígért, de végül kivágott elemek sem tették boldoggá a közönséget.

A fejlesztőcsapat azóta nagyrészt helyrepofozta és extra tartalmakkal is megtoldotta a nyílt világú kalandot, most pedig Night City ismét élvezi a rivaldafényt, köszönhetően a nagyszabású Phantom Liberty DLC őszi érkezésének. A GamesIndusty.biz ennek kapcsán beszélgetett el a CD Projekt RED közönségkapcsolatokért felelős vezetőjével, aki a CP2077 katasztrofális rajtjára is reflektált.

Hirdetés

Az interjúban Michał Platkow-Gilewski ugyan elismerte, hogy voltak gondok a játékkal, ám ő úgy véli, hogy összességében nem érdemelték meg azt a negatív reakciót, ami a fejükre zúdult.

"Valójában úgy gondolom, hogy a Cyberpunk a megjelenéskor sokkal jobb volt, mint ahogyan fogadták, és még az első kritikák is pozitívak voltak. Aztán menő dolog lett nem szeretni. Hősökből nagy nullákká váltunk, nagyon gyorsan. Ez volt a kemény pillanat. Nem tudtuk, mi történik. Tudtuk, hogy a játék nagyszerű, igen, van mit javítani rajta, igen, időt kell szánnunk rá, és át kell építenünk néhány dolgot. Ez sok időbe telt, de nem hiszem, hogy valaha is megtörtünk volna. Mindig is úgy voltunk vele: Csináljuk meg!"

- nyilatkozta a PR-os, aki azt is elmondta, hogy a Cyberpunk 2077 előtt az élete legjobb időszakát élte a CD Projekt RED-nél, mivel akkoriban még gyümölcsöző kapcsolatot ápoltak a közösséggel.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A zajos bukás azonban átalakításokra sarkallta őket, ma pedig már egészen máshogy működik a vállalat, mert nem szeretnék megismételni a korábbi hibájukat.

Hogy sikerrel jártak-e a reformok, azt szeptember 26-án tudjuk meg, amikor is az új helyszínen játszódó, de a régi szereplőket is visszahozó Phantom Liberty kiegészítő landolni fog PC-n, PlayStation 5-ön és az Xbox Series-konzolokon.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)