Hirdetés

A God of War Ragnarök legszomorúbb küldetése még meghatóbb lesz, ha megismered a hátterét

|

Keserédes történetet osztott meg a rajongókkal a Santa Monica Studio egyik fejlesztője.

Hirdetés

Nemcsak a decemberi The Game Awards során, hanem több más díjkiosztón is jó esélye van rá a God of War Ragnaröknek, hogy a 2022-es év legjobb játékának válasszák. A Santa Monica Studio alkotása semmiben sem marad el elődjétől, sőt sok tekintetben még rá is tudott licitálni, de ez nem jelenti azt, hogy aki nagyon akar, ne tudna belekötni.

Ettől függetlenül elismerésre méltó, hogy a csapat nemcsak a világ, a cselekmény, a karakterek és a harcrendszer csiszolgatására szánt elég időt, hanem még olyan az összképet is javító apróságokra is, mint a PlayStation-játékokra utaló verseskötetek, vagy a Ragnarök legszomorúbb mellékküldetése. Innentől enyhén spoileresek leszünk.

Hirdetés

A God of War Ragnarök opcionális küldetései között van egy, amiben Kratos egy rögtönzött midgardi táborhely készítőinek nyomába ered. Útja, minek során a táborozók kedvenc fogásának hozzávalóit keresi, világokon át vezet, az összetevők lelőhelyeket pedig szív jelöli. Miután mindent összeszedtünk, majd visszatértünk a táborba, Mimir megosztja hősünkkel Jari és Somr történetét.

Erről csak most derült ki, hogy a valóságban gyökeredzik, Jari és Somr ugyanis nem más, mint a Santa Monica Studio két fejlesztője, Jake Snipes és Sam Hadrick. Utóbbi hosszan mesélt arról a Twitteren, hogy miként ismerkedtek meg, barátkoztak össze, majd szerettek egymásba. Rengeteget jelentett nekik a Ragnarök, hiszen ez hozta össze őket, ez volt az első közös játékuk, és Snipes azt javasolta, hogy kapcsolatukat megörökítendő rakjanak a játékba egy szívet, benne nevük rúnákkal írt kezdőbetűivel. Ennek megvalósulását azonban már nem érhette meg, mert 2020-ban epilepszia szövődményének következtében elhunyt.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

A gyászoló Handrick egy idő után visszatért a Ragnarökhöz, mert azt akarta, hogy olyan legyen, amilyet Jake megérdemelt volna, és remélte, hogy hagyhat belőle egy darabot a játékban. Megkereste Eric Williamset, Kratos legújabb kalandjának rendezőjét, és megkérdezte, hogy megemlékezhet-e a csapat elhunyt társukról a játékban. A válasz, mint azt már tudjátok, igen volt. igen volt, az eredmény pedig sokkal több is, mint amiről Handrick álmodni mert. Az említett tábor tüzének lángja sosem alszik ki, mintegy szimbolumaként annak, hogy a világban, amely olykor nem érti meg őket, vár egy hely nem heteroszexuális emberekre is, ahol tényleg otthon érezhetik magukat.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)