Hirdetés

A portoknak jobbnak kell lennie az eredetinél

|

A Bastion fejlesztője is úgy véli, hogy tarthatatlan az az állapot, ami a portokkal kapcsolatban fennáll.

Hirdetés

Nem kell órákig bújni egy adatbázist, ha silány portot akarunk említeni. Sajnálatos dolog, de valószínűleg nem a fejlesztők hanyagsága miatt kapnak a PC-sek egy gyenge átiratot, gyakran a kiadó által kiszabott megjelenési dátumhoz való igazodás miatt alakul ki ez a mindenki számára kellemetlen helyzet.

Amir Rao, a Bastion fejlesztéséért felelős Supergiant Games egyik társalapítója a DICE 2013 rendezvényen árulta el, hogy a fejlesztők számára nem túl élvezetes dolog a portolás, a platformok üzemeltetői pedig nem támogatják őket számottevően, emiatt fordulhat elő, hogy az elkészült "másolat" közel sem hozza az eredeti színvonalát. A Supergiant ezért döntött úgy, hogy ők a Plants vs. Zombies példáját használva kihozzák magukból a maximumot. A PvZ-nél jelentős fejlődés látható a PC-s és Xbox Live Arcade-es kiadások között. Rao szerint az eredeti játéknak olyannak kellene lennie, mint egy albumnak, és ahogy a zenekar az új anyaggal turnézik, az minden állomásnál fejlődik. A Bastion PC-re, Mac-re, Xbox 360-ra, Linuxra és iOS-re jelent meg, és a mai napig összesen 1,7 millió példányban kelt el.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)