Hirdetés

A Resident Evil 2 és Resident Evil 3 remake-ből egyszer csak eltűnt a ray tracing

|

A Capcom minden szó nélkül kivett fontos funkciókat a két korábbi remake-ből, és egyelőre nem kommentálta a dolgot.

Hirdetés

A Resident Evil 2 és a Resident Evil 3 új verziói ugyan talán nem mentek akkorát, mint a Resident Evil 4 remake, de hatalmas sikernek örvendtek világszerte. Ez azért is nagyon jó hír, mert így pillanatokon belül ellephette az internetet a kérdőjelek: hová tűnt a ray tracing ezekből a játékokból?

A /r/pcgaming subredditen már találgatnak az emberek, de mindegy is, hogy mit ötletelnek, hiszen a korábban elérhető funkciók egyszerűen nincsenek a helyükön.

Hirdetés

A ray tracing mellett a Resident Evil 3 remake-ből a Dolby Atmos beállítás is kiveszett, és a Capcom egy szót sem szólt. Jelenleg mindenki csak szét tett karokkal várja, hogy mégis mi történik itt: amennyire mi tudjuk semmilyen nagyobb javításra (vagy lerontásra) nem készült a Capcom, így ez mindenkit váratlanul ért. Pláne mivel a remake-ek hangulatához tényleg hozzátettek ezek a grafikai opciók.

Egyelőre csak annyit tehetünk, hogy várjuk a Capcom válaszát. Jó eséllyel csak egy bakiról van szó, de ha nem, akkor ebből nagyobb felháborodás lesz, mint amire a vállalat számíthatna.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)