Hirdetés

A Resident Evil: Village első frissítése megoldotta a PC-s szaggatások problémáját

|

A patch végre elérte, hogy a legális verzió is fusson olyan jól, mint a tört.

Hirdetés

A PC-s játékok törésével foglalkozó EMPRESS több hónapos kísérletezgetés után kiiktatta a Resident Evil: Village védelmét. Ebben az esetben ez azért volt fontos, mert az Village crackelt verziója jobban futott, mint a hivatalos.

EMPRESS szerint a szaggatások oka a Capcom saját védelme volt. A játék törése kiiktatta a szoftver legtöbb funkcióját, ami segítette a futtatást. A DSOGaming később letesztelte a tört változatot, és igazolták, hogy ott tényleg nem voltak framerate ingadozások.

Hirdetés

A Capcom most kiadott egy tapaszt a Village-hez, ami rendbetette a teljesítménybeli gondokat. Ennek köszönhetően már a legális verzió is olyan simán fut, mint a tört, azt leszámítva, hogy az előbbi esetében a védelmi szoftver még mindig végzi a feladatát.

A frissítés egyébként beépítette még a játékba az AMD FidelityFX Super Resolution technológiáját is, így aki teheti, az most még többet kihozhat a játékélményéből.

Ez az egész ügy nagyon kellemetlen fényben tüntette fel a Capcom saját védelmi megoldását, így nem lennénk meglepve, ha a jövőbeli játékaikban hanyagolnák majd azt.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)