Hirdetés

A Star Wars: Squadrons csatáit a második világháború légi összecsapásai inspirálták

|

Egyre több érdekesség derül ki a néhány nappal az EA Play rendezvényen bejelentett legújabb Star Wars játékról.

Hirdetés

Az eddig látottak alapján nagyon látványosnak és hangulatosnak ígérkezik a Star Wars: Squadrons, amely az EA Motive belső nézetes, űrbeli csatározásokat a középpontba állító alkotása. Az EA Play rendezvényt követően a fejlesztők számos interjút adtak, és egyre több információt osztanak meg a játékról, illetve a fejlesztést inspiráló tényezőkről.

Hirdetés

Ian Frazier kreatív igazgató a Polygonnak adott nyilatkozatában elmondta, hogy az űrcsatákat alapvetően a második világháborús légi összecsapások ihlették. Már az eredeti filmekben is zöld illetve piros lézereket használtak a felek, amely színeket a Szövetségesek és a Tengelyhatalmak alkalmaztak a fényjelző lőszereikkel. Emellett a hajók mozgása a Star Wars filmekben látottak alapján, nem pedig a fizika törvényein alapszik, emiatt teljesen más érzés lesz a Squadronsban irányítani egy gépet, mint például a Star Citizenben vagy az Elite Dangerousban.

Frazier még azt is említette, hogy a játékban rengeteg beállítást eszközölhetünk az űrhajókon, amelyek az irányíthatóságot, gyorsaságot és a sebzést is jelentősen befolyásolhatják. A testreszabhatóságnak köszönhetően pedig teljesen egyedi harcosokat hozhatnak majd létre a játékosok.

A Star Wars: Squadrons október 2-án fog megjelenni PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)