Alpha Protocol - Kémek paradicsoma" /> Alpha Protocol - Kémek paradicsoma"/>
Hirdetés

Alpha Protocol - Kémek paradicsoma

|

Mozgó képsorokat még mindig nélkülöző interjú és néhány újabb felvétel látott napvilágot az Obsidian szerepjátékából.

Hirdetés

Igazán kár, hogy a nyilvánosság még mindig nem láthatta mozgás közben a napjainkban játszódó RPG-t. Chris Parker executive producer adott interjút a kémek és titkosügynökök rajongóinak legszebb álmait megvalósító játékkal kapcsolatban. A sok fantasy és sci-fi cím mellett bizony egyedinek hat az általunk is jól ismert környezet, amelyben a magára hagyott Michael Thorton (a neve és a neme rögzített, egyébként a kinézetét mi szabhatjuk meg) CIA ügynök nevét kell tisztára mosnunk, s mintegy mellékesen beutaznunk és megmentenünk a világot, miközben számos fegyver használatát sajátítjuk el, csinosabbnál csinosabb nők fejét csavarjuk el.



Maga az interjú túl sok újdonságot nem tartalmaz, jórészt a már korábban is megismert játékelemeket ismertetik. Szerepjátékról lévén szó, a célunk elérése érdekében több járható út közül is választhatunk. Adott szituáció megoldható parázs tűzharc, nesztelen osonás, trükkös kütyük, vagy épp politikusokat megszégyenítő mellébeszélés révén. Hősünk 10 különböző területen (pl.:fegyveres harc, pusztakezes harc, szabotázs) szerezhet kellő jártasságot a tapasztalati pontok megfelelő elosztásával. Aktív és passzív képességek egyaránt megtalálhatóak a játékban (nagyobb sebzés, extra védettség). A harc realtime zajlik, s a karakter képessége kisebb mértékben számít, mint a játékos ügyessége. Vagyis harc közben azért lövünk mellé, mert ügyetlenül célzunk, és nem azért, mert az általunk elképzelt karakter az elektronikára gyúrt rá a lőfegyverek helyett. A sebzés mértékében, a tárcsere sebességében, a visszarúgás erejében érhető majd tetten szignifikáns különbség. A különleges képességek (pl. chainshot) szintén befolyásolhatják hatékonyságunkat a küzdelmek során, de nem elengedhetetlen feltételei az eredményességnek. A történet az Obsidian védjegye szerint elsősorban a remekül megírt párbeszédek, az NPC-kkel kialakított viszony és döntéseink relációjában tárul fel előttünk, és vesz ilyen vagy olyan, a végkimenetelt jelentőseb befolyásoló irányt.

Alpha Protocol - 29. kp Alpha Protocol - 28. kp Alpha Protocol - 27. kp Alpha Protocol - 26. kp Alpha Protocol - 25. kp Alpha Protocol - 24. kp


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)